KONTAKT I PŁATNOŚĆ

DANE FIRMY

    NIP:    7931580776                                  REGON: 363354610

GODZINY PRACY SEKRETARIATU

pon- pt 8:00 – 21:00

sobota 9:00 – 15:00

Na telefony i e-maile odpowiadamy w godzinach otwarcia.

 


DANE KONTAKTOWE

 

 TELEFON                               511 035 215                     

SEKRETARIAT:                            ekursyonlinepl@gmail.com

 

 

   KONTAKT E-MAIL:                         diana.puchalska@gmail.com

Kontaktując się z nami na podane adresy e-mail (i/lub) formularz wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do obsługi wiadomości z formularza na zasadach określonych w polityce prywatności.

 

INFORMACJE O FAKTURACH

UWAGA! W dniu otrzymania wpłaty standardowo wystawiany jest paragon sprzedaży. I nie ma możliwości w późniejszym czasie zamiany paragonu na fakturę (bądź aktualizacji paragonu).

Uprzejmie prosimy jeżeli ktoś z Państwa chce nabyć fakturę – należy to wcześniej zgłosić (najlepiej w trakcie zgłoszenia na szkolenie. W formularzu rejestracyjnym jest osobna rubryka „dodatkowe ważne uwagi do organizatorów” w której powinno zamieścić się dane niezbędne do wystawienia faktury m.in. dane placówki, adres, kwota opłaty oraz NIP).

W przypadku nie otrzymania informacji o fakturze (najpóźniej w dniu uiszczenia opłaty za szkolenia, informując drogą elektroniczną na:  diana.puchalska@gmail.com) standardowo będzie wystawiony paragon.

Wystawiamy faktury zgodnie z przepisami ZW z VAT (zwolniony z vat) Kursy można odliczyć od podatku lub starać się o zwrot z Urzędu Pracy, bądź swojego miejsca pracy oraz innych instytucji.

0Shares